Anti-spam politik
- Introduktion
1.1 I forbindelse med elektroniske meddelelser betyder "spam" uopfordret, bulk eller
vilkårlige beskeder, der typisk sendes til et kommercielt formål.
1.2 Vi har en nultolerance-spampolitik. - Spamfiltrering
2.1 Vores beskedsystemer scanner automatisk alle indkommende e-mails og andre
beskeder og bortfiltrere beskeder, der ser ud til at være spam.
2.2 Vi kan også rapportere indgående e-mail som spam. Dette kan resultere i IP-adresser
og domænenavne bliver sortlistet. - Problemer med spamfiltrering
3.1 Intet meddelelsesfiltreringssystem er 100 % nøjagtigt og fra tid til anden
legitime beskeder vil blive filtreret fra af vores systemer.
3.2 Hvis du mener, at en legitim besked, du har sendt, er blevet filtreret fra
af vores systemer, bedes du informere meddelelsesmodtageren på en anden måde.
3.3 Du kan reducere risikoen for, at en besked bliver fanget af spamfiltrene ved at:
(A) afsendelse af beskeden i almindelig tekst (i stedet for eller som supplement til HTML);
(B) fjernelse af eventuelle vedhæftede filer;
(C) undgå den terminologi og tekststil, der typisk bruges af spammere;
og / eller
(D) sikre, at dine beskeder scannes for malware før afsendelse. - Modtagelse af uønskede beskeder fra os
4.1 I det usandsynlige tilfælde, at du modtager nogen besked fra os eller sendes ved hjælp af vores
systemer, der kan anses for at være spam, bedes du kontakte os ved hjælp af
detaljer nedenfor, og sagen vil blive undersøgt. - Variation
5.1 Vi kan til enhver tid ændre denne politik ved at offentliggøre en ny version på vores
internet side. - Vores detaljer
6.1 Denne hjemmeside ejes og drives af Electric Mobility Limited.
6.2 Vores primære forretningssted er Flat 510, 5/F, Wayson Commercial
Bygning, 28 Connaught Road West, Sheung Wan, Hong Kong.
6.3 Du kan kontakte os:
(A) med post, til den postadresse, der er angivet ovenfor;
(B) ved at bruge vores hjemmeside kontaktformular; eller
(C) via e-mail ved hjælp af den e-mail-adresse, der er offentliggjort på vores hjemmeside.