Leveringspolitik
- Introduktion
1.1 I denne politik angiver vi detaljer om leveringsmetoder, perioder og gebyrer
der gælder for ordrer på vores produkter foretaget via vores hjemmeside.
1.2 Denne politik skal ikke skabe juridisk håndhævede rettigheder og forpligtelser; hellere,
vores sædvanlige praksis i forhold til levering af produkter er angivet heri
politik. - Leveringsgebyr
2.1 Vi tilbyder gratis standard- eller ekspreslevering til alle
Den Europæiske Unions adresser, på alle ordrer.
GRATIS FRAGT:
Østrig
Belgien
Bulgarien
Kroatien
Tjekkiet
Danmark
Estland
Finland
Fransk vin
Tyskland
Grækenland
Ungarsk vin
Irland
Italiensk vin
Letland
Litauen
Luxembourg
Holland
Polen
Portugisisk vin
Rumænien
Slovakiet
Slovenien
Spansk vin
Sverige
2.2 Vi opkræver 130€ for levering til alle adresser i Storbritannien.
LEVERINGSKOST:
Storbritannien - Geografiske begrænsninger
3.1 Vi vil normalt være i stand til at levere til følgende lande og territorier:
Østrig, Belgien, Bulgarien, Kroatien, Tjekkiet, Danmark, Estland, Finland,
Frankrig, Tyskland, Grækenland, Ungarn, Irland, Italien, Letland, Litauen, Luxembourg,
Holland, Polen, Portugal, Rumænien, Slovakiet, Slovenien, Spanien og Sverige
3.2 Nogle gange er vi ikke i stand til at levere til ø-lande, såsom Cypern,
Kanariske Øer, Azorerne, Malta.
3.3 Vi kan fra tid til anden aftale at levere produkter til andre lande og
territorier. - Leveringsmetoder og perioder
4.1 De metoder, vi bruger til at levere vores produkter, og tidsperioderne indenfor
hvilken levering normalt gennemføres, er som følger:
(B) hvis din leveringsadresse er på Den Europæiske Union fastlandet, vil du være
i stand til at vælge eller kun bruge vores forudvalgte forsendelsesmetode, og
typisk periode for levering af produkter ved denne metode er 3-11 arbejder
dage, medmindre andet klart er angivet;
(C) hvis din leveringsadresse er på uden for EU fastland,
du vil være i stand til at vælge eller kun bruge vores forudvalgte forsendelsesmetode,
og den typiske periode for levering af produkter ved denne metode er 5-15
arbejdsdage, medmindre andet klart er angivet;
4.2 Hvis du afgiver din ordre inden kl. 1 GMT/BST på en arbejdsdag, er dette tidspunkt
perioder løber fra lukketid den dag; hvis du afgiver din ordre
efter kl. 1 GMT/BST på en arbejdsdag eller på en ikke-arbejdsdag, disse tider
perioder løber fra lukketid den efterfølgende hverdag.
4.3 Leveringsperioderne angivet i dette afsnit 4 er kun vejledende, og mens
vi vil gøre alt for at sikre, at du modtager din levering i orden
tid, garanterer vi ikke levering før udløbet af den angivne periode.
4.4 Vi kan foretage kontrol af svindel, før vi afsender produktet, og
disse kontroller kan forsinke din levering. Hvis leveringen sandsynligvis vil blive forsinket som
et resultat af svindelscreeningstjek, giver vi dig besked. - Leveringsomkostninger
5.1 Leveringsomkostninger er inkluderet i hver pris på vores hjemmeside på grund af vores gratis
Forsendelsespolitik. Gratis fragt gælder for alle ordrer, uanset prisen,
uden mulighed for, at yderligere eller uventede omkostninger belaster køber.
5.2 Vores leveringsomkostninger er som følger:
(A) med hensyn til standard leveringsmetode vil leveringsomkostningerne være 00,00 €;
(B) med hensyn til ekspresleveringsmetode vil leveringsomkostningerne være 00,00 €. - Leveringssporing
6.1 Leveringssporing er tilgængelig for alle ordrer på vores produkter.
6.2 For at spore din levering skal du indtaste dit ordrenummer (som er angivet i din
ordrebekræftelse e-mail) ind på vores leveringstjenesteudbyders hjemmeside her:
https://www.17track.net/. - Kvittering og underskrift
7.1 Alle leverancer skal modtages personligt på leveringsadressen, og a
underskrift skal gives.
7.2 Vores leveringstjenesteudbyder vil give dig besked, inden du forsøger at lave
en levering, der kræver underskrift. - Yderligere leverancer
8.1 Hvis et første leveringsforsøg mislykkes, vil vores leveringstjenesteudbyder det
gør mindst 1 forsøg mere på at levere produkterne i din ordre. - Samling
9.1 Hvis dine produkter forbliver ude af levering på trods af vores leveringstjenesteudbyder
foretager mindst 1 forsøg mere på at levere dem, leveringstjenesteudbyderen
vil efterlade et kort på din adresse, med instruktioner om, hvordan du kan afhente
dine produkter, herunder en tidsfrist for afhentning. - Leveringsproblemer
10.1 Hvis du oplever problemer med en levering, bedes du kontakte os via
kontaktoplysninger, som vi offentliggør på vores hjemmeside eller på anden måde giver dig besked.
10.2 Hvis vores leveringstjenesteudbyder ikke er i stand til at levere dine produkter og sådan
fejl er din skyld, og du afhenter ikke dine produkter fra vores levering
tjenesteudbyder inden for den relevante tidsfrist, kan vi aftale at arrangere
genlevering af produkterne; dog forbeholder vi os retten til at debitere dig for
de faktiske omkostninger ved omlevering (selv hvor den oprindelige levering var fri for
oplade).
10.3 En vejledende liste over de situationer, hvor en manglende levering vil være din skyld
er angivet herunder:
(A) du har angivet den forkerte eller manglende adresse/telefonnummer til levering;
(B) der er en fejl i den leveringsadresse, der blev oplyst;
(C) leveringsadressen ikke er rimelig tilgængelig;
(D) leveringsadressen kan ikke tilgås sikkert;
(E) hvis personlig kvittering ikke er påkrævet, er der ingen nem og sikker måde
af at efterlade produkterne på adressen til levering, og der er ingen
person til rådighed for at modtage levering; eller
(F) hvis der kræves personlig kvittering, er der ingen tilgængelig person på
adresse til levering for at acceptere levering og give en underskrift.